امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

امیرعباس بشاش

مدیریت حرفه ای هتلداری

مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه

طراح و توسعه دهنده وب

بلاگ

افشاگری در خصوص انتخاب برترین‌های همایش گردشگری

افشاگری در خصوص انتخاب برترین‌های همایش گردشگری

آنچه می‌خوانید:

پیشنهاد پرداخت برای نشان 'هتل برتر

امیرعباس بشاش، مدیر جوان عرصه هتلداری کشور می‌گوید همواره پیش از برگزاری همایش‌های گردشگری، پیشنهاد پرداخت مبالغی جهت کسب نشان "هتل برتر" به هتلداران ارائه می‌شود.

امیدواری به چندین برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری

به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار، امیرعباس بشاش در خصوص اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری و اهدای جوایز به برترین‌های فعال در این حوزه، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی بسیار خوب و حائز اهمیت است و امیدوارم به جای یک‌بار، چندین بار در سال برگزار شود ولیکن بایستی معیارها و ضوابط انتخاب برترین‌ها مشخص باشد.

معیارهای انتخاب برترین هتل‌ها از دیدگاه امیرعباس بشاش

امیرعباس بشاش ابراز داشت: برای مثال مهمترین عامل برای انتخاب یک هتل به عنوان "بهترین هتل"، سطح و نحوه ارائه خدمات و همچنین نظرات و میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده در هتل است که وب‌سایت مطرحی همچون TripAdvisor نیز بر اساس همین معیارها بهترین هتل‌های سراسر جهان را انتخاب می‌کند.

تفاوت بین هتل‌های ۵ ستاره و ۲ ستاره: نگاهی به دیدگاه امیرعباس بشاش

مدیرکل هتل بین‌المللی خلیج‌فارس تصریح کرد: خدمات یک هتل ۵ ستاره را نمی‌توان با هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره مقایسه کرد زیرا قطعا خدمات هتل ۵ ستاره در بالاترین سطح خود قرار دارد.

پشت پرده پیشنهاد پرداخت برای نشان 'هتل برتر

بشاش در بخش دیگری از اظهارات خود دست به افشاگری زد و گفت: معمولا قبل از برگزاری چنین همایش‌هایی تحت عنوان برند برتر، هتل برتر از نظر مشتریان و ... که غالبا توسط بخش خصوصی اجرا می‌شوند، نامه‌هایی از طریق فکس برای هتل‌ها ارسال می‌شود با این مضمون که به عنوان "هتل برتر" انتخاب شده‌اید و چنانچه قصد شرکت در این مراسم و کسب جایزه را دارید بایستی مبلغی بالغ بر چند میلیون تومان، پرداخت نمایید.

تنها فکس برای انتخاب 'هتل برتر': افشاگری امیرعباس بشاش

مدیر جوان عرصه هتلداری کشور در پیان گفت: بدون شک امتیازدهی و ارزیابی خدمات ارائه شده در یک هتل از طریق تنها یک فرم و در مدت زمان کوتاه، امکان‌پذیر نیست هر چند که برای هتل‌های بنده در تهران و بندرعباس هیچ فرمی نیز ارسال نشده است.

Picture of امیرعباس بشاش
امیرعباس بشاش
در ۱۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران متولد شدم و در حال حاضر در قشم زندگی می کنم. فارغ التحصیل رشته مدیریت هتلداری و مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه از دانشگاه آموزش عالی قشم هستم. علاقه مند به طراحی و توسعه وب* هستم و در زمینه هتلداری و گردشگری فعالیت حرفه ای دارم. از خانواده ای با ریشه در صنعت گردشگری و هتلداری هستم و که از سال ۱۳۱۰ تا کنون در این زمینه فعال بوده اند. هدف من این است که با تجربه و مهارت خود، مدیر موفق و شایسته ای در صنعت گردشگری و هتلداری باشم.
برچسب ها:
نوشته های مرتبط
یک دیدگاه بنویسید

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.